Modul releu pentru Arduino

Salut! Fiind prima mea postare pe pagina, am zis sa va salut si sa va multumesc anticipat pentru ca ati „poposit” si v-ati pierdut putin timp ca sa cititi articolele de-aici. In fine, sa trecem la subiect. Mai demult, am construit un mic modul pentru a controla surse de tensiune inalta. Schema e foarte foarte simpla, singurul mic-mare dezavantaj fiind acela, ca necesita doua surse de alimentare: 5V si 12V. Desigur, dupa niste teste, am observat ca releul declanseaza incepand cu tensiunea de 9V, deci se poate folosi si o baterie, de preferat reincarcabila, pentru ca se consuma relativ rapid. Cum nu am avut conectori cu surub potriviti, am realizat „jucaria” pentru aplicatii ce necesita functia „normal-deschis”. Iata si cateva imagini:

2013-01-07 08.41.14

2013-01-07 08.41.07 2013-01-07 08.41.23 2013-01-07 08.41.35

2 păreri la “Modul releu pentru Arduino”

  1. Salut

    Ma numesc Janos sunt din Brasov si sunt interesat de ceasul cu dht 11.
    Neavand cunostinte de programare as avea nevoie de doua microcontrollere programate si o schema a circuitului.
    Cu respect
    Janos

    1. Salut! Doresti cablaj imprimat sau doar schema de baza si cablajul ti-l realizezi tu? Doresti si functia de ceas in program sau doar functia de termometru? Te intreb asta pentru ca in functie de ce doresti sa faca montajul pot sa-ti ofer programul instalat intr-un ATmega8 (doar functie de termometru) sau un ATmega328(ceas cu termometru + alte functii pe care le doresti).

Lasă un răspuns

