Clona Sanguino pe placuta de teste dublu-placata.

Cum aveam prin casa doua bucati de Atmega644, am zis sa fac o clona de Sanguino, pe care sa o folosesc in proiectele viitoare. Daca tot am facut rost de o placuta de teste „cu doua fete” am zis sa imi pun vechea mea goanga cu Sanguino, in practica.
Asta e rezultatul. Inovatia, daca pot sa-i zic asa, este ca am facut montajul cu, cuartul si condensatorii aferenti sub microcontroller. Programarea se face cu ajutorul lui Arduino ca ISP (In System Programmer) si niste fire conectate intre Arduino si Sanguino. Se conecteaza MISO, MOSI, SCK, RESET, 5V si GND. Ca sa functioneze din prima, e necesar un condensator intre RESET si GND pe Arduino Uno, altfel iti cresc peri albi in cap :)) E adevarat ca puteam foarte usor sa pun un conector cu 2x3pini pt programare mai usoara, dar am zis sa las montajul mai aerisit putin http://nerdcore.eu/?tag=uploading-sketch-to-sanguino aici puteti intra sa va inspirati si voi daca aveti nevoie de ajutor. 🙂



Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

