Piese noi din China…yeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!! :D

Azi mi-au ajuns piesele din China. Am comandat de pe Ebay de la CZB6721960 , la sfatul lu’ nenea Nicu un modul bluetooth HC-06, un programator PL2303, un kit RX TX 433MHz si un set de 200 rezistori de mai multe valori, de care chiar aveam mare nevoie. Distractia asta m-a cam costat in jur de 14$ … E mult? E putin? Eu zic ca e super. E adevarat ca trebuie sa astepti o luna, insa cum rabdarea nu costa nimic, mie imi convine.

Din primele experimente, bluetooth-ul functioneaza perfect, programatorul e si el super bun, singura problema e cu auto-resetul, insa nu e mare capat de tara, iar kitul emisie-receptie pe 433MHz nu l-am probat inca, dar sper sa-i gasesc o intrebuintare cat de curand.  De rezistori nu mai vorbesc, deja am folosit cel putin 4-5 din ei, asa ca nu ma astept sa ma tina mult :))

piese din china

Lasă un răspuns

