Iata si surpriza!

Astazi mi-au venit piesele comandate de la TME de Black Friday. Am facut o comanda de 102RON, dar cu tot cu TVA a ajuns la aproximativ 130RON cu transport gratuit, ceea ce e relativ ok. In fine, printre piesele pe care le-am comandat s-au aflat si doua bucati de L298N, de care aveam mare nevoie pentru ca am facut o boacana urata si am distrus puntea H pe care o aveam.

SAM_0674

Montajul a iesit superb, zic eu si sper sa si functioneze in parametrii stabiliti. Schema pe care am folosit-o am gasit-o AICI  si am incercat s-o transfer cu ajutorul unei bucati de hartie semi-lucioasa decupata din coperta unei carti.

SAM_0654

SAM_0655

Din pacate rezultatul nu a fost nici macar 50% perfect, dar cu ajutorul unei rigle si a unui marker permanent am reusit sa fac traseele ca si cand s-ar fi transferat de pe hartie.

SAM_0656

SAM_0657

A urmat baita in clorura ferica. A trebuit sa pun castronelul de plastic intr-o cratita cu apa calda pentru ca efectul coroziv al clorurii ferice e mai bun cand solutia e calda.

SAM_0659

 

Si cam asa arata cablajul spalat si curatat cu acetona de urmele de marker.

SAM_0667

Am gaurit placuta si astazi am reusit sa plantez toate piesele si cum a sosit si L298-ul l-am plantat si pe el.

 

SAM_0677

SAM_0678

 

 

SAM_0681

Asta-i tot! 😀

O părere la “Iata si surpriza!”

Lasă un răspuns

