Ceas cu DS1307 si baterie de 3V VARTA 1/2AA

Pentru ca tot am cumparat si doua RTC-uri DS1307 de la TME ,am zis sa fac un modul ca sa fie treaba treaba. M-am inspirat in mare parte din schema lu’ ‘nea Nicu ,singura diferenta fiind la bateria de backup. Zilele trecute am dezasamblat o casa de marcat nemteasca, veche de 13-14ani si am descoperit ca avea ca baterie de backup o celula Varta 1/2AA care culmea, functioneaza perfect (adica scoate fix 3V). Ca sa nu mai dau banii pe o baterie tip CR, am demontat celula de pe placa de baza a casei de marcat si am pus-o la ceasul meu. 😀

Si cam asa arata montajul…

SAM_0695

SAM_0696

SAM_0697

SAM_0698

SAM_0699

O părere la “Ceas cu DS1307 si baterie de 3V VARTA 1/2AA”

Lasă un răspuns

