Au venit piesele! Primele de anul asta!

Salut! Daca tot e prima postare de anul asta, am zis sa va arat si primele piese pe care le-am primit. Ele au fost comandate in octombrie si noiembrie, dar au ajuns tocmai la inceputul acestei luni.

Sa vedem ce-avem aici: una bucata modul cu 8 relee (care se alimenteaza la 5V, dar controleaza 250V), una bucata modul ethernet ENC28J60 (cel mai ieftin de pe piata cica), una bucata modul i2c pentru ecran 16×2 (care dintr-un motiv sau altul nu vrea sa functioneze cum vreau eu, probabil din cauza unor probleme cu librariile Arduino), doua bucati regulatoare cu comutatie(se presupune ca ar fi eficiente), doua bucati senzori de temperatura si umiditate DTH11 (pe care ii voi testa in curand), 80 de fire Dupont (foarte utile pentru conexiuni cat de cat profesionale), zece bucati tranzistori TIP120, zece bucati shunturi TL431 si…10 bucati barete cu sir de pini mama, desi in momentul asta as avea nevoie de barete cu sir de pini tata.
Cam asta e tot. A… si inca ceva: totul a costat doar 22$. Vi se pare mult? Eu as zice ca e putin.

SAM_0741

4 păreri la “Au venit piesele! Primele de anul asta!”

  1. Sunt curios daca reusesti sa faci sa mearga modulul Ethernet. Eu am incercat sa-l conectez cu un Leonardo, dar n-am reusit inca. Trebuie modificat un pin din librarie din cate imi amintesc dar tot n-a mers.

Lasă un răspuns

