Amplificator cu LM386

Azi mi-a venit goanga sa fac un amplificator cu LM386 sa vad cum functioneaza si mai ales cum se aude. Pentru asta am folosit o schema de-a lui ‘nea Nicu, deoarece am considerat ca e destul de completa (are 3 moduri de functionare datorita jumperului cu 3 pini si evident, 3 stari). Ce i-am adaugat schemei este un montaj cu doi rezistori de 10k pentru a face din stereo, balanced-mono cu speranta ca sunetul va fi ok. Din pacate, cel mai probabil din cauza difuzorului, sunetul e cam distorsionat si inaltele sunt uneori deranjante (te zgarie pe creier, ca sa fiu mai plastic). In fine, eu am facut o proba sa vad cum se comporta LM386. Sunt foarte curios, daca modulul functioneaza alimentat de la USB. Acum cateva poze…si peste ceva timp o sa pun si un clip!

SAM_0807

SAM_0808SAM_0809SAM_0810SAM_0811SAM_0814SAM_0813

 

Lasă un răspuns

