Boxa cu amplificator LM386

Daca aseara m-am apucat de facut cablaje, plantat piese, lipituri si testari, azi am zis sa fac treaba treaba si am facut o boxa din amplificatorul acela cu LM386. Pentru asta am folosit o boxa de la un sistem 2.1 pe care momentan il folosesc cu alte boxe la RaspberryPi in bucatarie. Boxa este de 3W si 8ohmi, deci e foarte ok pentru proiect.
Am desfacut capacul din spate al boxei, am taiat cablul de la difuzor, apoi am dat 3 gauri pentru conectori, respectiv potentiometrul de volum. Gaura de la conectorul de alimentare a trebuit ajustata putin pentru ca acesta nu e perfect rotund, asa ca a trebuit sa trag la pila putin.
Dupa montarea conectorilor, am montat si PCB-ul amplificatorului cu lipici fierbinte si am facut conexiunile.
La testele pe care le-am facut, am alimentat boxa de la un pachet de celule cu litiu, dar pe viitor am de gand sa fac un cablu de alimentare de la USB.
In urmatorul proiect de acest gen vreau sa incorporez un modul bluetooth A2DP si niste celule Li-Ion cu incarcatorul aferent, pentru a face o boxa wireless. Pana atunci, priviti cum arata toata bazaconia asta de boxa!

If you’re not romanian and you don’t understand romanian language, you can find this project in english on Instructables right HERE. Have a good time and don’t forget to like and share the project! 🙂

SAM_0829

SAM_0817
SAM_0818SAM_0820
SAM_0822

Lasă un răspuns

